Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Båttur

Av Angelika Lang - 27 juni 2011 17:14





  Ladde ner ett nytt program på min Iphone, det är därför min tjejkompis har peruk, puss-tatuering och fin svart linje ovanför läppen. 


Så jag min vän Angela och min pojkvän tog oss en liten båttur i en park som heter Cuidad Vela Parc. Hade det jättemysigt. 


      

Ikväll blir det middag ute med vänner. Har ledigt mån, tis och onsdag från nattklubben och kan umgås med vänner. Det är rena lyxen för mig att göra saker på nätterna med vänner eftersom jag vanligtvis jobbar natt. Jag gör PR på restaurangen och VIP manager på nattklubben. Ska ta bilder närsta gång jag jobbar så ni får se.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika Lang - 10 juli 2011 14:49

Efter jobbet kl 4 på natten åkte jag och min vän Romina till en nattklubb i bergen i El pueblo espanol. Det är ett disco som man dansar under stjärnorna, musiken e ganska heavy. Påminde mig om Fullmooneparty i Thailand, fast givetvis mycket mindre.  ...

Av Angelika Lang - 7 juli 2011 04:26


DJ Tiesto the worlds most famous DJ is playing right now in Opium mar. Jag gick dit för att komma in (jobbar ju där och på Sotavento) men när jag stod där och kollad in så bestämde jag mig för att gå hem. Sååå sjukt mycket människor!!! man har inte r...

Av Angelika Lang - 6 juli 2011 17:26

Igår sa jag upp mig! orkar inte jobba mer på discotek. Jag kommer hem istället en månad och ska bara ta det lungt. Efter Sverige trippen flyttar jag från Barcelona, japp jag flyttar till Madrid. Behöver lite change!!! Barcelona är kul om man är 20 nå...

Av Angelika Lang - 5 juli 2011 13:01

Äntligen dags för en titt och ta reda på vad REAN detta år erbjuder. Var inne här om dan men hade inte tid att köpa nått så nu e det dags att shoppa nått!    Port de Angel i Barcelona.   ...

Av Angelika Lang - 4 juli 2011 03:38

Kom precis från jobbet. Ushh har vänt på dygnet helt. Jag är så sjukt trött på att jobba natt. Jag har pluggat och jobbat natt samtidigt och för mig har det varit hemskt. Jag har inte haft en ledig helg på två år. Ingen tid alls att träffa vänner och...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards